Indkøbskurv

Fejlmelding

Lad os hjælpe dig med din lader

For at kunne hjælpe dig med din lader hurtigst muligt beder vi dig bruge denne formular. I mange tilfælde kan vi forbinde til din lader via internettet og løse problemet med det samme.

Fejlmelding

Ofte stillede spørgsmål
  • Ladebokse Hjemma Ikon Hvordan finder jeg mit serienummer og min pin-kode?

    Du kan finde serienummeret og pin-koden i din app, som bruger til ladning.

  • Ladebokse Hjemma Ikon Hvor finder jeg mit ordrenummer?

    Du kan finde dit ordrenummer i din ordrebekræftelsen du fik, da du lagde din ordre. Søg på Evify i din inbox!

    Kan du ikke finde dit ordrenummer? Skriv til e-mail og dit telefonnummer og så vil søge efter din ordre i vores systemer.

  • Ladebokse Hjemma Ikon Hvor hurtigt reagerer I på en fejlmelding?

    At rapportere en fejl er den absolut hurtigste måde at få hjælp på fra os i Evify. Vi svarer normalt samme dag på hverdage.

  • Ladebokse Hjemma Ikon Jeg har ikke bestilt min lader fra jer i Evify. Hvad gør jeg?

    Vi anbefaler, at du allerførst kontakter dem, der installerede din lader. Hvis du ikke får hjælp der, skal du kontakte kundetjenesten hos laderens producent.

  • Ladebokse Hjemma Ikon Hvorfor skal jeg bruge denne formular?

    Hvis du er kunde ved evify, kan vi bruge din pin-kode og serienummer til tilslutte til lader via internettet og normalt hjælpe dig med dine problemer direkte uden at skulle booke en elektriker.